Dinsdag 21 november - Reisverslag uit Mikawa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 november - Reisverslag uit Mikawa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 november

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

21 November 2017 | Japan, Mikawa

Japanners hebben EEN rot gewoonte : Ze hebben altijd HAAST. Zat vanmorgen bijna klem tussen de liftdeuren en van middag weer. Ze lopen / rennen de lift in kijken niet maar drukken met een op de sluit knop. En die luistert meteen. Ik er dus tussen, maar de deur gaat dan meteen weer open. Vanmorgen was die Jap kwaad want nu ging de deur dus niet meteen dicht. Hij hoefde maar op de 1e etage te wezen. Had dan de trap genomen als die zo'n haast had.
Had vanmorgen de sauna en de Onsen voor mij alleen, lekker hoor die warmte. Moet toch thuis ook maar weer wat vaker naar de sauna gaan. Roel we zouden nog naar die andere sauna in Leiden gaan. ( we hadden toch nog kaartjes van Appie)
Vandaag een stukje ( ongeveer weer 4 uur weggeweest) wezen wandelen. Ben nog steeds dat winkelcentrum niet tegen gekomen waar ik vorige keer met Megumi ben geweest. Maar Anjo is zo groot, bestaat uit ongeveer 5 verschillende plaatsen. ( net als bij ons Loosduinen ook Den Haag is)
Straks mijn was wassen en drogen, koffer inpakken niet vergeten dat we ook nog gaan eten en dan in bad met schuim en slapen.

• 21 November 2017 - 08:04

Willeke:

Hallo Hanna

Gelukkig kom je bijna alweer lekker onthaasten op de boerderij! Ben de partijtjes alweer voor je aan het boeken.
    Succes nog even de laatste dagen maar ook veel plezier! En tot volgende week.

Groetjes Willeke

• 21 November 2017 - 10:09

Han Van De Griend:

Vanaf Woensdag is dat weer mogelijk !!!!!

• 21 November 2017 - 23:14

Pietersh:

arme Han alweer terug...ik ben verkouden...en ook altijd haast...

• 22 November 2017 - 18:48

Ada:

Je hebt nu eenmaal leuke Jappen en minder leuke!

• 24 November 2017 - 11:10

Marleen:

hey Han

erg grappig dit verhaal ik zie het helemaal voor me!!
    nu nog even genieten van de haastige japaners straks ga je ze toch weer missen!

groetjes Marleen