de 12e dag alweer - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu de 12e dag alweer - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

de 12e dag alweer

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

17 Oktober 2017 | Japan, Sapporo

Vanmorgen voor het ontbijt naar beneden, in de kelder blijkt toch erg verborgen een wasmachine en een droger te staan. Al mijn was in de machine ( 200 Yen) en toen 1 etage naar boven voor het ontbijt. Lekker veel groente, vis, kip en eieren buiten de normale dingen zoals thee, jus, yoghurt, brood en natuurlijk misosoep.

Na mijn ontbijt even snel kijken hoe het er voor stond met zijn wasje, bijna klaar. Dus snel boven mijn badspullen halen en nadat ik alles in de droger had gedaan (200 Yen) lekker in het Onsen bad gegaan. De was en ik waren gelijk klaar.

Vandaag is tussen 11 en 13 de lift in de revisie en daar ik geen 10 etages trap wil lopen ga ik zo maar weg. Op de planning staan de Universiteit en de Sapporo factory.

De een na heel veel zoeken gevonden en de ander na anderhalf uur zoeken maar opgegeven.
Vanavond koffer pakken en alvast naar Kenta sturen, Heb ik morgen naar het andere hotel en vrijdag naar Kenta toe wat minder te sjouwen.

• 17 Oktober 2017 - 10:31

Ingrid:

Hoi Han,
    Wat leuk om s' morgens wakker te worden en gelijk op de computer te
    kijken of er weer een verhaal van je is. Je verrast ons elke keer weer met leuke
    foto's en bijbehorende ervaringen.
    Geniet ervan en vergeet niet van alle leuke dingen foto's te maken dan krijgen wij ook
    een beetje het Japanse gevoel in Nederland!!!!

• 17 Oktober 2017 - 14:10

Roel:

Groetjes uit Leiden Han,

• 17 Oktober 2017 - 15:27

Pietersh:

nog net geen echte Japanse...super dat je Kenta ook weer gaat zien organisatietalent...

• 17 Oktober 2017 - 15:32

Pietersh:

vandaag een hele oranje zon door branden in portugal en spanje ; roet en storm ophelia in ierland en saharazand geloof ik ...de lucht is ook beetje cremekleurig...de wereld gaat ook hier door...met aparte dingen

• 20 Oktober 2017 - 14:29

Willeke:

1 yen is hopelijk niet 1 euro!

• 20 Oktober 2017 - 21:23

Roel :

Hoi Han,
    Alles goed bij jou? Al een paar dagen niks van je gehoord....
    Groetjes uit Leiden van ons alledrie!