Laatste nieuws - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Laatste nieuws - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Laatste nieuws

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

16 November 2017 | Japan, Nagoya

Na een week met allemaal dingen die fout gingen, sinds een uurtje weer op vertrouwde ryokan in Nagoya. Morgen ga ik proberen wat duidelijke zijn over alles er gebeurt is. Geen internet, Internet café dat me geen internet kan geven omdat ik GEEN mobiele telefoon heb en een gecrashte PC. Jongens wat ben ik blij dat ik in Japan zit als mijn internet het niet doet.

• 16 November 2017 - 09:29

Ada:

Hoi Hanna gelukkig horen we weer wat van jou, we maakten ons al ongerust en je bent altijd zo trouw in je schrijven. Maar zoals jij altijd zelf zegt "onkruid vergaat niet" daar hielden we ons dan maar aan vast.
    We horen graag van je, tot de volgende keer,

groetjes van ons allen

• 16 November 2017 - 13:00

Ingrid:

Hoi Han gelukkig gaat alles goed met je. We missen je leuke reisverhalen en kijken uit naar je volgende belevenis. Groetjes Ingrid

• 16 November 2017 - 23:22

Pietersh:

ik maakte me ook zorgen en dacht dat je dan al terugkwam!