Laatste nieuws - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Laatste nieuws - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Laatste nieuws

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

16 November 2017 | Japan, Nagoya

Na een week met allemaal dingen die fout gingen, sinds een uurtje weer op vertrouwde ryokan in Nagoya. Morgen ga ik proberen wat duidelijke zijn over alles er gebeurt is. Geen internet, Internet café dat me geen internet kan geven omdat ik GEEN mobiele telefoon heb en een gecrashte PC. Jongens wat ben ik blij dat ik in Japan zit als mijn internet het niet doet.

  • 16 November 2017 - 09:29

    Ada:

    Hoi Hanna gelukkig horen we weer wat van jou, we maakten ons al ongerust en je bent altijd zo trouw in je schrijven. Maar zoals jij altijd zelf zegt "onkruid vergaat niet" daar hielden we ons dan maar aan vast.
    We horen graag van je, tot de volgende keer,

    groetjes van ons allen

  • 16 November 2017 - 13:00

    Ingrid:

    Hoi Han gelukkig gaat alles goed met je. We missen je leuke reisverhalen en kijken uit naar je volgende belevenis. Groetjes Ingrid

  • 16 November 2017 - 23:22

    Pietersh:

    ik maakte me ook zorgen en dacht dat je dan al terugkwam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 68207

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: