Kaasmaken op zijnJapans - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Kaasmaken op zijnJapans - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Kaasmaken op zijnJapans

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

07 Oktober 2017 | Japan, Eniwa

Vanmorgen met Kenta Kaas gemaakt terwijl de 2 jonge stagiaires keken en af en toe mee hielpen. Ik vind deze poging best geslaagd. Het is eetbaar en de wei wat lekker om te drinken. Natuurlijk flink gelachen en Kenta was een klein beetje aan het opscheppen over zijn tijd in Nederland. Volgens mij vertelde bij de meisjes dat hij elke dag veel kaas moest maken. Ze stonden er ook bij met ontzag en vol bewondering. Volgens mijn heeft hij deze jongedames ook weer aan zijn lijst met dames toegevoegd. Maar deze zijn te jong zegt hij. ( ze zijn net 16)

Vanavond gaan we uit eten omdat een stagiaire morgen naar huis gaat.

  • 07 Oktober 2017 - 15:11

    Ada:

    Hee Hanna veel plezier en de groeten aan de familie

  • 07 Oktober 2017 - 17:57

    Ingrid:


    Hoi Hanna,

    Wat een reis om de wereld om in Japan aan te komen.En wat leuk voor je dat Kenta op het vliegveld stond om je af te halen,of je niet weggeweest bent.
    Ik hoop dat je een onwijs leuke tijd krijgt en we gaan je de komende weken volgen.
    Doe de groetjes aan Kenta.
    Ingrid

  • 09 Oktober 2017 - 12:35

    Pietersh:

    zo geweldig van en voor jou stoere lieve Han!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 68221

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: