Kaasmaken op zijnJapans - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Kaasmaken op zijnJapans - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Kaasmaken op zijnJapans

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

07 Oktober 2017 | Japan, Eniwa

Vanmorgen met Kenta Kaas gemaakt terwijl de 2 jonge stagiaires keken en af en toe mee hielpen. Ik vind deze poging best geslaagd. Het is eetbaar en de wei wat lekker om te drinken. Natuurlijk flink gelachen en Kenta was een klein beetje aan het opscheppen over zijn tijd in Nederland. Volgens mij vertelde bij de meisjes dat hij elke dag veel kaas moest maken. Ze stonden er ook bij met ontzag en vol bewondering. Volgens mijn heeft hij deze jongedames ook weer aan zijn lijst met dames toegevoegd. Maar deze zijn te jong zegt hij. ( ze zijn net 16)

Vanavond gaan we uit eten omdat een stagiaire morgen naar huis gaat.

• 07 Oktober 2017 - 15:11

Ada:

Hee Hanna veel plezier en de groeten aan de familie

• 07 Oktober 2017 - 17:57

Ingrid:

Hoi Hanna,

Wat een reis om de wereld om in Japan aan te komen.En wat leuk voor je dat Kenta op het vliegveld stond om je af te halen,of je niet weggeweest bent.
    Ik hoop dat je een onwijs leuke tijd krijgt en we gaan je de komende weken volgen.
    Doe de groetjes aan Kenta.
    Ingrid

• 09 Oktober 2017 - 12:35

Pietersh:

zo geweldig van en voor jou stoere lieve Han!