Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

03 Oktober 2017 | Nederland, Stompwijk

Japan liet mij weten dat ze niet kunnen wachten tot ik weer op de boerderij ben. Ze hebben voor de nationale feestdag een raambiljet en een site gemaakt. Mijn Japans is niet zo erg goed maar ik zal maandag volgens dat bericht, flink aan de bak moeten.

Nu nog maar 2 nachtjes slapen !!!!!!

Ik hoop dat ik alles wat mee moet in mijn koffer kan krijgen

• 03 Oktober 2017 - 18:42

Willeke:

Spannend weer Hannah

Heel veel plezier en een goede reis!

• 03 Oktober 2017 - 18:43

Willeke:

Erg grappig trouwens die raamsticker. Ben wel erg benieuwd wat er sta maar brouw er niks van.

• 03 Oktober 2017 - 21:08

Hannah:

Hollandse dag op de Takataka boerderij ( dit is de naam van het programma dat vaak op de boerderij wordt opgenomen) op 8 en 9 oktober. Kaaswinkel is open vanaf 13.00 uur Echte hollander te zien gedurende de gehele dag. Pizza met kaas voor 1000 Yen maar ik weet niet uit het verhaal of dat kopen / eten of een workshop is. En het laatste stuk op de pagina op 8 oktober van 14.00 tot 15.30 .Ik weet niet wat er dan gebeurt. Het kost in elk geval 3500 Yen per persoon en er staat een teken voor water bij.

Maar volg de blog dan zal je het weten.

• 09 Oktober 2017 - 12:41

Pietersh: