Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

03 Oktober 2017 | Nederland, Stompwijk

Japan liet mij weten dat ze niet kunnen wachten tot ik weer op de boerderij ben. Ze hebben voor de nationale feestdag een raambiljet en een site gemaakt. Mijn Japans is niet zo erg goed maar ik zal maandag volgens dat bericht, flink aan de bak moeten.

Nu nog maar 2 nachtjes slapen !!!!!!

Ik hoop dat ik alles wat mee moet in mijn koffer kan krijgen


  • 03 Oktober 2017 - 18:42

    Willeke:

    Spannend weer Hannah

    Heel veel plezier en een goede reis!

  • 03 Oktober 2017 - 18:43

    Willeke:

    Erg grappig trouwens die raamsticker. Ben wel erg benieuwd wat er sta maar brouw er niks van.

  • 03 Oktober 2017 - 21:08

    Hannah:

    Hollandse dag op de Takataka boerderij ( dit is de naam van het programma dat vaak op de boerderij wordt opgenomen) op 8 en 9 oktober. Kaaswinkel is open vanaf 13.00 uur Echte hollander te zien gedurende de gehele dag. Pizza met kaas voor 1000 Yen maar ik weet niet uit het verhaal of dat kopen / eten of een workshop is. En het laatste stuk op de pagina op 8 oktober van 14.00 tot 15.30 .Ik weet niet wat er dan gebeurt. Het kost in elk geval 3500 Yen per persoon en er staat een teken voor water bij.

    Maar volg de blog dan zal je het weten.

  • 09 Oktober 2017 - 12:41

    Pietersh:

    LEUK!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 68216

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: