Donderdag, 9 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Donderdag, 9 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Donderdag, 9 November

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

16 November 2017 | Japan, Nagoya

Lekker geslapen, alleen erger ik me aan het kleine ijskastje dat heel veel herrie maakt. Het is ook nooit goed met mij.
Aankleden en dan op naar de Atsuta schrijn, want het is droog.
Het was heerlijk rustig in het park toen ik er aan kwam maar laten werd het drukken met mensen die al voor het 7-5-3 feest naar de tempel kwamen. Ook heel veel baby's die voor het eerst naar de Tempel gebracht werden, gedragen in een prachtige oude kimono ( waarschijnlijk een erfstuk van de familie) Je moest kaartjes kopen als je met het kind de tempel in wilde voor een soort van zegening. En natuurlijk heel veel fotografen ,met helpers, die een familie foto wilde maken van deze speciale gebeurtenis. Bij Kenta staan de foto's heel erg uitvergroot op de kast. Kenta en Maaiko op een foto, de 2 andere meisjes apart. Heb me zelf, net als vorige jaren opgeworpen om ook foto's te maken van b.v. Grootouders met het kindje.
Het enige jammere van zo'n feest is dat hele gedeelten van het park afgesloten zijn voor het publiek. Maar het blijft een mooi park, lekker thee gedronken bij de vijver met grote kooikarpers er in.
Op de terugweg bij de Daiso een schaaltje gekocht, want in het Hotel krijg je GEEN theekopje en zeker geen thee. En ik kreeg ook een heel klein handdoekje. Als ik daar 8 dagen mee moet doen ????
Op het postkantoor stond een levensgrote poster van Shoma, Una in zijn schaatspakje van vorig jaar. Ja hij komt uit Nagoya dan heb je dat.
In de folder van het Hotel staat dat er Wifi is in de openbare ruimte, alleen deze nog niet gevonden.

• 16 November 2017 - 23:24

Pietersh:

super!

• 16 November 2017 - 23:24

Pietersh:

was jij publiek of niet?

• 17 November 2017 - 07:26

Han Van De Griend:

achtergrond, meewerkend voorwerp, slachtoffer, fotograaf en wat er al niet meer kwam kijken.