De Weg kwijt - Reisverslag uit Kamakura, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu De Weg kwijt - Reisverslag uit Kamakura, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

De Weg kwijt

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

24 Oktober 2019 | Japan, Kamakura

Mensen die mij beter kennen vinden dat helemaal niet vreemd. Ik zo vaak een beetje vreemd. Maar ik Japan ben ik iedere keer echt de weg en de kluts kwijt. Denk de hele dag dat het al vrijdag is.

Ben vandaag op jacht geweest naar het breigaren van Can*do winkel en de Daiso. Ik ben met poncho's bezig van hun garen en het wordt niet aangevuld. Ik liep dus vol goede moet naar de Can*do in Hase. Ze hadden wel was garen maar niet wat ik hebben moest. Op het kleine stationnetje van Hase was het heel druk met gele, blauwe, rode en bruine petjes Ze gingen allemaal maar de Hase Kannon Tempel. Ben ze maar achterna gelopen. Een prachtige tempel tegen de berg opgebouwd met prachtig uitzicht op de zee. Ik ben niet naar binnen geweest want ik hou niet van die drukte. Doorgelopen naar de grote boeddha. En daar leek het net of heel Japan een schoolreisje naar de Boeddha geplant had voor vandaag. Weg wezen HANNAH, je bent al ik keer bij de boeddha geweest.
Dan maar op garen jacht. Maar in Sapporo, Hikone en nu ook in Kamakura en Ofuna kan ik het garen n,iet vinden. Reizen is niet zo probleem als je nog vrije reisdagen op je pas hebt maar IK WIL WEL MIJN GAREN HEBBEN !!!!!!!!

Heb nu bij de Daiso enkele bollen oud Rose garen gevonden dan kan ik die poncho's afmaken. Heb ik na het bad weer wat te doen.

• 24 Oktober 2019 - 08:47

ADa En Willeke:

Gewoon doorgaan Hannah met zoeken, niet opgeven doorgaan...………………...

• 24 Oktober 2019 - 12:20

Han Van De Griend:

Ik heb toch geen andere keuze !!!!!

• 29 Oktober 2019 - 14:04

Marleen:

De aanhouder wint Han!!!!

• 03 Januari 2020 - 15:11

Helen: