Isabelle - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Isabelle - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Isabelle

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

16 Oktober 2019 | Japan, Eniwa

Zoals jullie wel begrijpen heb ik zelfs in Japan vandaag een OFF day. Vandaag is Isabelle jarig. En voor de zoveelste keer mag ik haar niet zien, kan zelfs niets naar haar toesturen want ik weet geen adres. En dan is Kenta een grandioze vervangende zoon. Feliciteert me met de verjaardag van zijn "Oranda-jin neesan" en zegt dan kop op Shikatta no kai. Vertaald maar je er niet druk over je kunt er niets aandoen, het ligt buiten je mogelijkheden. Echt Japans. Weet ook een goede oplossing die volgens hem bij zijn Japanse zusters altijd werkt : Ga winkelen.

Een goed idee : ik moet garen hebben voor die staart af te maken. Dus na Kenta's ontbijt brengt hij mij naar het station. Ik neem de trein naar Chitosen. Op het station is een handwerkwinkel en boven een Can*do. Maar ze hebben niet wat ik hebben moet. Dan maar verder met de Trein naar Sapporo. Can*do in de Esta, bij het kloktoren hebben niets maar bij de Can*do bij susukino haal ik de laatste witte en de laatste 5 blauwe weg. Op weg van het station naar de boerderij begint het te regenen, maar ik kan vanavond de staart afmaken.

• 03 Januari 2020 - 13:59

Helen:

vd schrik? drukte ik op verkeerde plek en moest weer terugzoeken...
    maar wat doet men met die staarten?
    zwart einde...........