La Foret - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu La Foret - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

La Foret

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

17 Oktober 2019 | Japan, Eniwa

Vandaag de laatste volle dag op Hokkaido, en af en toe lijken Kenta en ik net een stel dat elkaar niet wil zien. We laten briefjes achter op de eetkamer tafel, en de ander schrijft er dan iets bij. Soms staat er iets Japans bij geschreven door vader omdat hij er niets van snapt. Hoeft ook niet vinden wij. Ik ga nu om half elf en Kenta zins gistermorgen niet meer gezien, maar de Onsen van LaForet en zet dat op het briefje op tafel.
Het is ongeveer 45 minuten lopen als je in 1 keer goed loopt. Maar zoals altijd ga ik rechts of waar ik linksaf had moeten gaan. Het was de moeite waart en spotgoedkoop vergeleken met de Nederlandse sauna. Je betaald 450 Yen, dat is ongeveer 4 Euro voor heet waterbaden binnen en buiten, sauna met TV, waar vindt je dat in Nederland, en een jacuzzi.

Na afloop lekker IJs gegeten, chocolade met mint smaak.
Op de terug weg naar de boerderij op de laatste brug met de boerderij in zicht gevallen. Waarschijnlijk over een stuk straat dat los lag. Hand en Knie kapot net als met schoen en broek. En het doet pijn

Kenta heeft voor morgen voor mij een taxi besteld op 7.00 uur dan ben ik op tijd op het vliegveld.

• 03 Januari 2020 - 14:02

Helen:

Jij lijkt zo slank! Lekker ijs overigens...
    ERG hoe je ten val kwam...
    unieke luchthaven
    klein