La Foret - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu La Foret - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

La Foret

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

17 Oktober 2019 | Japan, Eniwa

Vandaag de laatste volle dag op Hokkaido, en af en toe lijken Kenta en ik net een stel dat elkaar niet wil zien. We laten briefjes achter op de eetkamer tafel, en de ander schrijft er dan iets bij. Soms staat er iets Japans bij geschreven door vader omdat hij er niets van snapt. Hoeft ook niet vinden wij. Ik ga nu om half elf en Kenta zins gistermorgen niet meer gezien, maar de Onsen van LaForet en zet dat op het briefje op tafel.
Het is ongeveer 45 minuten lopen als je in 1 keer goed loopt. Maar zoals altijd ga ik rechts of waar ik linksaf had moeten gaan. Het was de moeite waart en spotgoedkoop vergeleken met de Nederlandse sauna. Je betaald 450 Yen, dat is ongeveer 4 Euro voor heet waterbaden binnen en buiten, sauna met TV, waar vindt je dat in Nederland, en een jacuzzi.

Na afloop lekker IJs gegeten, chocolade met mint smaak.
Op de terug weg naar de boerderij op de laatste brug met de boerderij in zicht gevallen. Waarschijnlijk over een stuk straat dat los lag. Hand en Knie kapot net als met schoen en broek. En het doet pijn

Kenta heeft voor morgen voor mij een taxi besteld op 7.00 uur dan ben ik op tijd op het vliegveld.

  • 03 Januari 2020 - 14:02

    Helen:

    Jij lijkt zo slank! Lekker ijs overigens...
    ERG hoe je ten val kwam...
    unieke luchthaven
    klein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 68637

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: