Zeemeerminnenstaart - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Zeemeerminnenstaart - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Zeemeerminnenstaart

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

15 Oktober 2019 | Japan, Eniwa

Het is een zalig scrabbel wordt en als je het goed neerlegt krijg je er heel veel punten voor. Ik krijg die niet want deze sufferd heeft een bestelling aangenomen, en dat terwijl de tijd erg krap is. Hij moet donderdag af zijn want ik ga vrijdag om 6 uur naar het vliegveld. Voortaan nadenken, zelfs als een japanner iets aan je vraagt. Japanners zeggen geen nee, maar draaien er dan om heen, dus had ja gezegd voor ik het wist en dat zit je er aan vast.

Ik heb dan wel wat te doen voor de middagen en avonden.
Ben vanmiddag, ondanks de tijdsdruk van die staart toch maar even naar de Seria gewest voor roze wol. Was in heel Sapporo niet te krijgen.

Kenta was vanmorgen erg vroeg al weg en kwam snel even de rest zuurkool met wordt en spek op eten en nam een bento mee. Dat betekend dat het vanavond laat wordt.
Ik zal me best vermaken met die staart …….


  • 15 Oktober 2019 - 16:57

    Ada:

    Ja vermaken doe jij je sowieso wel toch Hanna?

  • 20 Oktober 2019 - 13:08

    Han Van De Griend:

    Je kent me toch !!!!

  • 03 Januari 2020 - 13:55

    Helen:

    ik vermaak mij hier met Hans mooie verslagen en heb kennelijk toch iets meer aziatisch bloed dan ik dacht toen ik jonger was ik draai er ook liever omheen omdat ik niet kan liegen of jokken zelfs...met zegt dat dat eventueel autistisch is..pfff laat mij maar lekker kabbelen/dobberen/babbelen...

  • 03 Januari 2020 - 13:56

    Helen:

    wow foto nog ff bewonderd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 68438

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: