Ready for take off - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

02 Oktober 2019 | Nederland, Stompwijk

Op dit moment nog 1 nachtje slapen. Maar het komt er de laatste dagen niet veel van slapen. De spanning omdat ik nog niet weet of Kenta me zou kunnen ophalen op het vliegveld. Nu eindelijk een antwoordt gekregen. Als Kenta om 15.00 niet op het vliegveld is moet ik met de trein. Dat is nog niet zo 'N probleem wat die afstand heb ik al eerder gemaakt met de trein. MAAR....... Als ik op het station ben is het een uur lopen naar de boerderij en in dit gedeelte van de stad is er GEEN openbaar vervoer. Anders was dat ook niet makkelijk geweest met ongeveer 50 kilogram aan bagage. Ik hoop dat er een taxi te krijgen is, anders wordt het lopen.

De spanning loopt een beetje op, heb dit de vorige keren niet gehad. Ben bang dat ik me verslaap, dat er een file staat op de weg naar Schiphol en nog veel meer beren op de weg.
Blijkt iedere keer dat ik dingen al in de koffer heb gedaan die ik nog nodig heb. Of ik kan dingen niet vinden in de koffer tijdens een kleine controle. Jongens ik ben gek voor ik op Schiphol ben.
Maar : ik heb mijn klein koffer met waardevolle dingen al bij Oma
: 2 wasmachines gewassen en opgehangen moet het vandaag alleen nog opruimen.
: Alle afwas gedaan met de hand en machine. en opgeruimd
: de Koelkast en de grote vriezer leeg.
: Bromfiets, fiets en spullen voor de oude ambachten in de schuur.
: Tuin onder het afdak opgeruimd Rest van de tuin is voor later.

Moet nu alleen nog stofzuigen en dweilen voor ik kan gaan zitten voor mijn GALGEMAAL.

Ik ging toch op vakantie......... of heb ik het toch verkeerd gezien ????

• 02 Januari 2020 - 22:02

Helen:

Hier inmiddels een Nieuw Zeelander in spe rijker maar ook twee bewonderaars van jou Han!