Ready for take off - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

02 Oktober 2019 | Nederland, Stompwijk

Op dit moment nog 1 nachtje slapen. Maar het komt er de laatste dagen niet veel van slapen. De spanning omdat ik nog niet weet of Kenta me zou kunnen ophalen op het vliegveld. Nu eindelijk een antwoordt gekregen. Als Kenta om 15.00 niet op het vliegveld is moet ik met de trein. Dat is nog niet zo 'N probleem wat die afstand heb ik al eerder gemaakt met de trein. MAAR....... Als ik op het station ben is het een uur lopen naar de boerderij en in dit gedeelte van de stad is er GEEN openbaar vervoer. Anders was dat ook niet makkelijk geweest met ongeveer 50 kilogram aan bagage. Ik hoop dat er een taxi te krijgen is, anders wordt het lopen.

De spanning loopt een beetje op, heb dit de vorige keren niet gehad. Ben bang dat ik me verslaap, dat er een file staat op de weg naar Schiphol en nog veel meer beren op de weg.
Blijkt iedere keer dat ik dingen al in de koffer heb gedaan die ik nog nodig heb. Of ik kan dingen niet vinden in de koffer tijdens een kleine controle. Jongens ik ben gek voor ik op Schiphol ben.
Maar : ik heb mijn klein koffer met waardevolle dingen al bij Oma
: 2 wasmachines gewassen en opgehangen moet het vandaag alleen nog opruimen.
: Alle afwas gedaan met de hand en machine. en opgeruimd
: de Koelkast en de grote vriezer leeg.
: Bromfiets, fiets en spullen voor de oude ambachten in de schuur.
: Tuin onder het afdak opgeruimd Rest van de tuin is voor later.


Moet nu alleen nog stofzuigen en dweilen voor ik kan gaan zitten voor mijn GALGEMAAL.

Ik ging toch op vakantie......... of heb ik het toch verkeerd gezien ????

  • 02 Januari 2020 - 22:02

    Helen:

    Hier inmiddels een Nieuw Zeelander in spe rijker maar ook twee bewonderaars van jou Han!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 68529

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: