Lufthansa - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu Lufthansa - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Han Griend - WaarBenJij.nu

Lufthansa

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

14 November 2014 | Nederland, Stompwijk

Mijn koffer werd vandaag nagestuurd vanuit München. Gebeld met Miranda van Dreizen. Lufthansa had gereageerd op de klacht van de heenreis en bood een bedrag aan te besteden via hun site, maar daar zitten nog een hoop kosten aan vast en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Miranda had van Lufthansa de verzekering gehad dat voor de terugvlucht alles geregeld was. Zij was ook heel verbaast van de melding dat het weer niet goed was gegaan. Zij dient de tweede klacht in en we wachten af wat hun antwoord is.

MAAR ik vlieg NIET meer met LUFTHANSA, dan maar Korean-air of zoiets. Zelfs die Jetstar in Japan gaf betere service. Maar ik hoef nog niet weg naar Japan, ook al zou ik graag willen. Yakuri zeggen de Japanners, rustig aan !!!! Ik wacht voorlopig het gebeuren af in Stompwijk city.

  • 22 November 2014 - 21:40

    Jens Moerman:

    Hallo Han.
    Eigenlijk wilde ik je persoonlijk aanspreken op het Geertje, maar ik loop je steeds mis.
    Ik wil je nogmaals vragen of je me wilt helpen op mijn evenement.
    Ik houd mijn evenement 17 december 2014 op het Geertje van 13:00 tot 17:00. Wil je me helpen?
    Graag zou ik je email adres willen zodat ik daar mijn uitleg en informatie beter kan formuleren.

    Met Vriendelijke Groeten Jens Moerman van het Geertje

  • 23 November 2014 - 05:05

    Han Van De Griend:

    Jens : Ik zou je graag willen helpen maar ik had je gezegd dat partijtjes voorgaan. Ik heb volgens mij een partijtje op 17 december . Meld je even op mijn eigen mail Spinhuys@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 3060
Totaal aantal bezoekers 68550

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: