Laatste volle dag Sapporo - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Laatste volle dag Sapporo - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Laatste volle dag Sapporo

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

11 Oktober 2019 | Japan, Eniwa

Omdat het vandaag de laatste dag Sapporo is, is het ook wasdag. Daar mee begonnen toen ik wakker gemaakt werd door een hele vervelende wekker die maar af bleef gaan. Bleek van de buurvrouw in de capsule boven me te zijn. Ze had me vannacht al een keer wakker gemaakt toen ze, niet geheel nuchter de capsule in moest. Vannacht van haar geen last meer ze is weg.

Ik dus naar de Laundry room, tussen het wassen den drogen toch nog wat breiwerk afgemaakt. Om twaalf uur gaan wandelen naar de Sapporo Factory en kwam onderweg weer een hoop tegen wat thuis het opzoeken waardig is.
Naast de Factory was vorige keer een Kat Café met een hele grote Maine Coone in het raam. Deze keer was de winkel in diervoeding veel groter geworden en het Café kleiner. Het aantal katten was ook een stuk minder.

Een mijn hart opgehaald in de winkel met wol en spinnenwiel. Deze winkel was er in 2011 ook al. Heeft hele mooie merinos in heel veel kleuren.

Eten kopen en dan weer naar het hostel. Koffer inpakken en morgen met de trein terug naar Kenta.
P.s. er is hier op Hokkaido een waarschuwing voor de Taifoen. Deze heeft in het zuiden veel schade aangericht. Gaat hij over land dan is er "weinig" kans op veel schade, maar gaat hij over zee dan wordt hij sterker. Volgens het laatste weer bericht komt hij over zee aan maar buigt net voor Hokkaido af.

• 12 Oktober 2019 - 14:16

Linda Lobbrecht:

Sterkte met de typhoon.
    Gr Linda

• 14 Oktober 2019 - 14:46

Ingrid:

Hoi Hanna, alles goed? We hebben al een paar dagen niets van je gehoord.Hebben jullie ook last van de typhoon gehad.

• 03 Januari 2020 - 13:40

Helen: