Koffer gevonden !!!!! - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Koffer gevonden !!!!! - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Koffer gevonden !!!!!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

29 Oktober 2019 | Japan, Nagoya

Vannacht om half 1 , een mailtje van Kenta, Hij heeft mijn koffer getraceerd door het nummer op de verzendbon. Het is naar Sapporo terug gestuurd door het Hotel. En dan maar net doen of ze nergens iets van wisten. En staat op het bericht dat het hotel de koffer heeft geweigerd in ontvangst te nemen en het terug gestuurd heeft naar Hokkaido.
Kenta gaat nu proberen of hij het zo snel mogelijk bij mij kan krijgen. Wat een lieverd is die jongen toch.
En dat Hotel ik zou het bij niemand aan bevelen BRR...….. en ga dit zeker melden bij Booking.com en proberen de extra verzendkosten op dat hotel te verhalen.

  • 29 Oktober 2019 - 20:18

    Marleen:

    Gelukkig han komt het toch nog allemaal op zijn pootjes terecht!!!

  • 29 Oktober 2019 - 21:17

    Martin :

    Hoi Hannah , Nu dus even afwachten of de terugreis koffer goed verloopt. Ik kan me goed voorstellen dat je best ff in de rats hebt gezeten (tijdens de ''ttl-vermissing'').
    Wanneer je koffer aankomt en ook-nog-eens-heel-huids, heb je wel wat te vieren +..... een kaarsje aansteken in de eerste en beste Tempel!
    Hee , wens je veel plezier en geluk toe!


  • 29 Oktober 2019 - 23:19

    Han Van De Griend:

    Kaarsjes branden doe je hier niet. Je gaat naar de tempel, je reinigen dan 5 yen in het offerblok, dan bellen,
    De godheid moet even weten dat je er bent, zie het als aanbellen bij de voordeur, en dan de buigingen en je gebed. Je ziet een schietgebedje is hier niet mogelijk, Maar als de koffer er is zal ik zeker een bedankje naar boven sturen. Dat is mij zeker de 5 yen waard.

  • 03 Januari 2020 - 15:46

    Helen:

    de heilige antonius werkt bij de katholieken en soms ook hier bij ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 68537

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: