Koffer gevonden !!!!! - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Koffer gevonden !!!!! - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Koffer gevonden !!!!!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

29 Oktober 2019 | Japan, Nagoya

Vannacht om half 1 , een mailtje van Kenta, Hij heeft mijn koffer getraceerd door het nummer op de verzendbon. Het is naar Sapporo terug gestuurd door het Hotel. En dan maar net doen of ze nergens iets van wisten. En staat op het bericht dat het hotel de koffer heeft geweigerd in ontvangst te nemen en het terug gestuurd heeft naar Hokkaido.
Kenta gaat nu proberen of hij het zo snel mogelijk bij mij kan krijgen. Wat een lieverd is die jongen toch.
En dat Hotel ik zou het bij niemand aan bevelen BRR...….. en ga dit zeker melden bij Booking.com en proberen de extra verzendkosten op dat hotel te verhalen.

• 29 Oktober 2019 - 20:18

Marleen:

Gelukkig han komt het toch nog allemaal op zijn pootjes terecht!!!

• 29 Oktober 2019 - 21:17

Martin :

Hoi Hannah , Nu dus even afwachten of de terugreis koffer goed verloopt. Ik kan me goed voorstellen dat je best ff in de rats hebt gezeten (tijdens de ''ttl-vermissing'').
    Wanneer je koffer aankomt en ook-nog-eens-heel-huids, heb je wel wat te vieren +..... een kaarsje aansteken in de eerste en beste Tempel!
    Hee , wens je veel plezier en geluk toe!

• 29 Oktober 2019 - 23:19

Han Van De Griend:

Kaarsjes branden doe je hier niet. Je gaat naar de tempel, je reinigen dan 5 yen in het offerblok, dan bellen,
    De godheid moet even weten dat je er bent, zie het als aanbellen bij de voordeur, en dan de buigingen en je gebed. Je ziet een schietgebedje is hier niet mogelijk, Maar als de koffer er is zal ik zeker een bedankje naar boven sturen. Dat is mij zeker de 5 yen waard.

• 03 Januari 2020 - 15:46

Helen:

de heilige antonius werkt bij de katholieken en soms ook hier bij ons