Vrijdag, 17 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Vrijdag, 17 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 17 November

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

17 November 2017 | Japan, Nagoya

Het weer kan hier per dag verschillen Zo heb ik mijn winterjas nodig en zo loop ik weer in mijn T-shirt buiten.
Het is vandaag mijn laatste dag in Nagoya en ben even met de trein opzoek geweest naar een ander Daiso en toch ook nog even gezocht naar dat Elektra museum. De Daiso gevonden maar had niet wat ik moest hebben en dat Museum...... Ik kan het niet vinden.
Op het Centrale plein van Sakae besloten om toch dat gedeelte te kopen voor mijn Kerstmarkt kostuum. En het kon nog me in de koffer die straks door Yamato wordt opgehaald en naar Jin en Megumi wordt gebracht voor de laatste dagen van de vakantie en Megumi's verjaardag in Anjo.
Heb vandaag 3 engelen afgehaakt en ga dus nu toch, ik kan het niet laten even naar de Seria in de Osu, anders heb ik vanavond niets te doen. Morgen wordt het een Reis dag naar Mikawa-Anjo met zeker 2 treinen en een hoop zoek en loop werk. Ik hoop dat het een mooi Hotel is.

  • 17 November 2017 - 11:44

    Pietersh:

    Dank je brengt ons in feeststemming zei de luie koningin...(ons) liefs, van mij stoerste vrouw

  • 21 November 2017 - 08:15

    Willeke:

    Ben benieuwd naar je kerstpak!

  • 21 November 2017 - 10:03

    Han Van De Griend:

    waarschijnlijk hou ik het wit!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 68156

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: