Vrijdag, 17 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Vrijdag, 17 November - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 17 November

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

17 November 2017 | Japan, Nagoya

Het weer kan hier per dag verschillen Zo heb ik mijn winterjas nodig en zo loop ik weer in mijn T-shirt buiten.
Het is vandaag mijn laatste dag in Nagoya en ben even met de trein opzoek geweest naar een ander Daiso en toch ook nog even gezocht naar dat Elektra museum. De Daiso gevonden maar had niet wat ik moest hebben en dat Museum...... Ik kan het niet vinden.
Op het Centrale plein van Sakae besloten om toch dat gedeelte te kopen voor mijn Kerstmarkt kostuum. En het kon nog me in de koffer die straks door Yamato wordt opgehaald en naar Jin en Megumi wordt gebracht voor de laatste dagen van de vakantie en Megumi's verjaardag in Anjo.
Heb vandaag 3 engelen afgehaakt en ga dus nu toch, ik kan het niet laten even naar de Seria in de Osu, anders heb ik vanavond niets te doen. Morgen wordt het een Reis dag naar Mikawa-Anjo met zeker 2 treinen en een hoop zoek en loop werk. Ik hoop dat het een mooi Hotel is.

• 17 November 2017 - 11:44

Pietersh:

Dank je brengt ons in feeststemming zei de luie koningin...(ons) liefs, van mij stoerste vrouw

• 21 November 2017 - 08:15

Willeke:

Ben benieuwd naar je kerstpak!

• 21 November 2017 - 10:03

Han Van De Griend:

waarschijnlijk hou ik het wit!!!!!!