Afscheid - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

21 Oktober 2017 | Japan, Eniwa

Vanmorgen in het Hotel ontbeten, wat een buffet, en wat lekker. Op een gegeven moment moet je stoppen.

Na het ontbijt met Yoshi afgesproken dat hij naar Nederland komt als hij genoeg gespaard heeft, De bruiloft was heel erg duur. Maar Megumi wil naar Nederland op huwelijksreis. Ze komen dan bij mij logeren.

We worden door een busje weggebracht, Yoshi en Megumi naar het vliegveld en mij zet het busje af bij het Station van Chitose.

Ik ga vanaf hier met de trein naar Eniwa, dat is maar een halte. en loop dat naar de boerderij. Ongeveer 40 minuten lopen.
Thuis alle koffers weer in orde gebracht, kunnen ze van de week verstuurd worden naar Nagoya.

Kenta kwam pas om half vier thuis terug van de crematie en moet gelijk weer melken en andere dingen omdat hij natuurlijk een paar dagen wat minder heeft gedaan.

Bed opgemaakt en dan straks lekker slapen op de Tatami-mat. Helen ik slaap beter op een mat dan op een bed in een hotel. Die zijn veel te zacht.

• 21 Oktober 2017 - 09:40

Pietersh:

slaap je wel lekker op een mat?! en waar haal je je energie vandaan! weer bedankt ik had een gekke droom over riskante besturing ve oto en cruise erna surrealistisch zoals dromen kunnen zijn en heftig maar als je kunt dromen schijn je genoeg te slapen...