Daiso enzo - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Daiso enzo - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Daiso enzo

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

19 Oktober 2017 | Japan, Sapporo

Vannacht was het aardig koud, en daar er een dame op mijn kamer heel erg snurkt al vroeg wakker. Snel naar de Daiso voor een bol blauwe wol voor dat Kenta zou bellen om een tijd af te spreken voor een lunch. Om 12.00 mailde hij dat het wat later zou worden en dat we vanavond met Yoshi zouden gaan eten.
De lunch ging niet door wat om half vijf kwam Kenta opeens het hostel binnen met achter zich aan een man en een vrouw. In de man herkende ik Yoshi, mijn verbazing ziende werd ik snel voorgesteld aan Megumi, mijn vrouw.

Dus kleine Yoshi is dus ook getrouw deze zomer. Heb prachtige trouwfoto´s gezien helemaal in Japanse stijl. Twee trouwfoto´s , 1 in Kimono en 1 in Westers kostuum.

Kenta zet kun af bij het Hotel waar ze logeren en we spreken af om om 20.30 te gaan eten bij Hige no Ushi. Kenta gaat thuis melken, Yoshi en Megumi gaan uitpakken en ik ga even terug naar de Hostel.

Grandioos gegeten bij dat Hige no Ushi, een restaurant waar je Gjenzis Kaan eet. Geiten, Schapen en Rundvlees op een soort BBQ. Netjes weer door Kenta bij het Hostel afgezet. Morgen zouden we bij Kenta op de boerderij slapen naar Kenta´s zijn oma (van moeders kant) is overleden en naar Japanse gebruiken is de familie dan alleen. Vader heeft voor mij en Yoshi en Megumi, een andere slaapplaats geregeld.

  • 21 Oktober 2017 - 09:34

    Pietersh:

    gecondoleerd! enz....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 68198

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: