Daiso enzo - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Daiso enzo - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Daiso enzo

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

19 Oktober 2017 | Japan, Sapporo

Vannacht was het aardig koud, en daar er een dame op mijn kamer heel erg snurkt al vroeg wakker. Snel naar de Daiso voor een bol blauwe wol voor dat Kenta zou bellen om een tijd af te spreken voor een lunch. Om 12.00 mailde hij dat het wat later zou worden en dat we vanavond met Yoshi zouden gaan eten.
De lunch ging niet door wat om half vijf kwam Kenta opeens het hostel binnen met achter zich aan een man en een vrouw. In de man herkende ik Yoshi, mijn verbazing ziende werd ik snel voorgesteld aan Megumi, mijn vrouw.

Dus kleine Yoshi is dus ook getrouw deze zomer. Heb prachtige trouwfoto´s gezien helemaal in Japanse stijl. Twee trouwfoto´s , 1 in Kimono en 1 in Westers kostuum.

Kenta zet kun af bij het Hotel waar ze logeren en we spreken af om om 20.30 te gaan eten bij Hige no Ushi. Kenta gaat thuis melken, Yoshi en Megumi gaan uitpakken en ik ga even terug naar de Hostel.

Grandioos gegeten bij dat Hige no Ushi, een restaurant waar je Gjenzis Kaan eet. Geiten, Schapen en Rundvlees op een soort BBQ. Netjes weer door Kenta bij het Hostel afgezet. Morgen zouden we bij Kenta op de boerderij slapen naar Kenta´s zijn oma (van moeders kant) is overleden en naar Japanse gebruiken is de familie dan alleen. Vader heeft voor mij en Yoshi en Megumi, een andere slaapplaats geregeld.

• 21 Oktober 2017 - 09:34

Pietersh: