Isabelle's verjaardag - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Isabelle's verjaardag - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Isabelle's verjaardag

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

16 Oktober 2017 | Japan, Sapporo

Jullie begrijpen dat ik vandaag een ROT dag heb. Al zoveel jaren mag ik er niet zijn op haar verjaardag. Dit is de derde keer dat ik op haar verjaar dag in Japan ben.

Heb vandaag een bezoek gebracht aan het Odori park. Wist wel dat het groot was maar zo groot..... Het begint net om de hoek bij mijn hotel ( Nishi 13) en loopt dan door tot Nishi 1 bij de TV toren. Ben daar ook nog maar even naar boven geweest. In 6 jaar niet veranderd.

Kenta zei, toen we in Otaru in een handwerk zaak waren, dat dat heel gevaarlijk was voor mij. Wat kent die jongen mij toch erg goed. Kwam weer de Daiso tegen en ze hadden net nieuwe voorraad van de nieuwe wintercollectie. Heb nu 40 bol in mijn koffer zitten en er komt nog meer bij denk ik ....
Door de Tanouki passage naar de Visparkt gelopen maar eest even op een bankje in de zon gezeten. En natuurlijk mijn nieuwe garen uitgeprobeerd. Zo dat is voor in de trein van volgende week vrijdag. (10 UUR IN DE TREIN) Kwam een mevrouw langs lopen, keek, stopte, en liep veer terug om te kijken wat ik aan het doen was. In mijn kleuter Japans een klein gesprekje kunnen voeren.

De Vismarkt was klein maar heel in druk wekkend, veel koningskrab. Groot maar ook ontzettend duur 9300 Yen dat is bijna 90 Euro voor dat ene beest.

Via de ondergrondse passage terug gelopen naar het station van Sapporo. En daar kwam ik weer een 100 yen winkel tegen en kwam er weer uit met nog eens 20 bol garen. Weet dan ik thuis kan haken en breien.

• 17 Oktober 2017 - 09:40

Pietersh:

ik had expres niks gezegd over Isabelle dat snap je hopelijk wel.....
    dank voor je dappere mooie verhaal...onverwoestbare genietSTER X!
    jouw FAN

• 17 Oktober 2017 - 09:41

Pietersh:

kleuterjapans leuk, lief!

• 20 Oktober 2017 - 14:27

Willeke:

Is daiso japans garen? Lekker bezig iig lees ik. En wat betreft Isabel.... er komt een dag.