oefening baart kunst - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu oefening baart kunst - Reisverslag uit Eniwa, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

oefening baart kunst

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

08 Oktober 2017 | Japan, Eniwa

Gisteravond vroeg naar bed gegaan en ik werd pas om 7.00 wakker. Douchen en toen was het al etenstijd. Om half tien met Kenta begonnen om alles klaar te zetten voor de Workshop. We hebben 7 personen in de groep, waaronder 2 kinderen. We hebben zuursel gemaakt met een rest van gisteren en dat werkte beter dan het "verse" zuursel gisteren. Mensen waren heel tevreden en wij heel erg moe. Daarna de kraam voor de Hollandse dag op gebouwd en meteen liet het storm op de Nederlandse kaas. We moeten nog een dag en we hebben nog 2 stukjes kaas over.

Ik heb Kenta en zijn vriend de kraam laten runnen en ben zelf weer pannenkoeken gaan bakken voor morgen. Heb er nu ongeveer 40 naturel gebakken en moet de spek nog doen.

Vanavond na het melken is er en BBQ voor het personeel en familie. Heb al schaap en rundvlees zien liggen in de koeling. Dat wordt smullen !!!!!

• 08 Oktober 2017 - 15:59

Ada:

Leuk Hanna al die verhalen en wat en wat leuk zo'n Hollandse dag, succes

• 08 Oktober 2017 - 17:01

Roel:

Zo te lezen heb je het erg naar je zin, geniet!!heel veel plezier....en niet stiekem snoepen van de pannekoeken hoorrrrr....

• 09 Oktober 2017 - 10:41

Han Van De Griend:

Zeg Roel als je bijna de hele dag pannenkoeken staat te bakken hoef je ze niet meer. Maar ik houd me erg aan het elfde gebod : Gij ZULT genieten.

• 09 Oktober 2017 - 12:32

Pietersh: