Oud Bier - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Oud Bier - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Oud Bier

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

26 Oktober 2014 | Japan, Sapporo

Zondag, 26 oktober 2014
Vannacht heb ik het KOUD gehad en dat kwam niet alleen door dat ik heel erg moe was maar ook doordat het hier bijna 10 graden kouder is dan in Nagoya. Bovendien is er geen verwarming op de kamer.
Op weg gegaan naar de Oude brouwerij, vorige keer met Kenta in de nieuwe brouwerij geweest. Het was toch nog een hele tippel van af het station, vijf haltes van het JR station.
Eerst buiten het gebouw de restaurants van de brouwerij bekeken. Het lilac paviljoen serveerde Genhis khan, dat had ik vorige keer ook met Kenta gegeten. Leek me wel wat omdat straks te eten.
Het museum was de moeite waard. en wat mijn hart als Hollander goed doet : GRATIS. Zo vroegen alleen om wat te gebruiken na afloop van de rondleiding. Hoefde geen bier te zijn. dus een frisdrank met grapefruit genomen voor de schrikbarende prijs van 100 Yen.
Maar na afloop van het museum mocht de MONGOOL thuis blijven want ik was misselijk van de pijn en de vermoeidheid. Onderweg snel wat te eten gekocht en naar de Hostel terug. Een heel hete douche en slapen.

  • 12 November 2014 - 12:53

    Willeke:

    Ah ja reizen is ook altijd afzien. Maar je maakt weer een hoop mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Sapporo

Han

Deze al wat belegen dame gaat voor de vierde keer in haar leven vliegen en weer naar Japan Ik hoop op bezoek te gaan bij oud collega Takeshi en zijn vrouw in Hikone en vrienden in Konandai. En natuurlijk wil ik ook weer naar Kenta Murakami die woont in Eniwa-shi, op het Japanse eiland Hokkaido. Net als de vorige keer veel cultuur en natuur proeven en natuurlijk genieten zodat ik in Nederland dan weer verder kan sparen voor mijn volgende reis naar Japan.

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 68213

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2019 - 07 November 2019

Op zoek naar Yoshitsune

05 Oktober 2017 - 26 November 2017

In de voetsporen van Basho

10 Oktober 2014 - 12 November 2014

Weer terug naar het paradijs

04 Oktober 2011 - 08 November 2011

Hana in Nihon, een verhaal opzich

Landen bezocht: