Oud Bier - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu Oud Bier - Reisverslag uit Sapporo, Japan van Han Griend - WaarBenJij.nu

Oud Bier

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Han

26 Oktober 2014 | Japan, Sapporo

Zondag, 26 oktober 2014
Vannacht heb ik het KOUD gehad en dat kwam niet alleen door dat ik heel erg moe was maar ook doordat het hier bijna 10 graden kouder is dan in Nagoya. Bovendien is er geen verwarming op de kamer.
Op weg gegaan naar de Oude brouwerij, vorige keer met Kenta in de nieuwe brouwerij geweest. Het was toch nog een hele tippel van af het station, vijf haltes van het JR station.
Eerst buiten het gebouw de restaurants van de brouwerij bekeken. Het lilac paviljoen serveerde Genhis khan, dat had ik vorige keer ook met Kenta gegeten. Leek me wel wat omdat straks te eten.
Het museum was de moeite waard. en wat mijn hart als Hollander goed doet : GRATIS. Zo vroegen alleen om wat te gebruiken na afloop van de rondleiding. Hoefde geen bier te zijn. dus een frisdrank met grapefruit genomen voor de schrikbarende prijs van 100 Yen.
Maar na afloop van het museum mocht de MONGOOL thuis blijven want ik was misselijk van de pijn en de vermoeidheid. Onderweg snel wat te eten gekocht en naar de Hostel terug. Een heel hete douche en slapen.

• 12 November 2014 - 12:53

Willeke:

Ah ja reizen is ook altijd afzien. Maar je maakt weer een hoop mee!